Slaaptekort met als gevolg dat je overdag niet top fit bent of energiedipjes hebt, je concentratie niet altijd optimaal is. Terwijl het nu de drukste tijd van het jaar is om nog even alles af te krijgen voor het nieuwe jaar en de start van het nieuwe jaar voor te bereiden. 3 tips

Slaaptekort met als gevolg dat je overdag niet top fit bent of energiedipjes hebt, je concentratie niet altijd optimaal is. Terwijl het nu de drukste tijd van het jaar is om nog even alles af te krijgen voor het nieuwe jaar en de start van het nieuwe jaar voor te bereiden.

Want volgens  slaaponderzoekers van het Nederlands Herseninstituut zien we meer Slapeloosheid door de coronacrisis
Slapeloosheid was al voor de coronacrisis een probleem, maar sinds de lockdown slapen goede slapers minder goed.

En ik herken het, dat ik veel onrust krijg van de optredens van Rutte en concorte, maar ook door de drukke tijd waar we op dit moment in leven.

Maar hoe zorg je nou voor een optimale slaap? Gelukkig is er goed nieuws en kan je met een aantal simpele tips je slaap verbeteren. Zodat je beter presteert overdag in je business. En  je hoeft echt geen 9 uur te slapen of veel eerder naar bed.
 
3 simpele tips om meteen toe te passen:
1.   filter je blauw licht op al je beeldschermen.
Want Iedereen weet dat dit een echte slaapkiller is! (het beïnvloed onze biologische klok, en daarmee de slaap kan verstoren. Door structureel slaaptekort kunnen mensen zich slechter concentreren en minder goed presteren. Ook kunnen gezondheidsproblemen ontstaan.
2.   Eet niet meer na 21:00 uur.
Want je lichaam blijft actief zolang het nog eten moet verteren.
3.   Pieker je veel, schrijf het op!
 Dan gaat het je hoofd uit!

Volg deze tips op en je zult zien dat je slaapritme al verbeterd. Op naar slapen als een (Doorn) roosje!

Nieuwsgierig geworden naar de diensten van Yvonne Aaldering?

Ja!

Neem dan contact op voor de mogelijkheden

Ik neem zo spoedig mogelijk contact op en we bespreken de wensen en mogelijkheden, alles is mogelijk.

Neem contact op